Difference between revisions of "Independence Eagle"
Zodmeister (Talk | contribs) (→Powersleft) |
Zodmeister (Talk | contribs) (→Personalityleft) |
||
Line 107: | Line 107: | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | <div style="z-index:-1; padding-right:5px; padding-left:5px; padding-top:3px; padding-bottom:3px; border: 3px Solid # | + | <div style="z-index:-1; padding-right:5px; padding-left:5px; padding-top:3px; padding-bottom:3px; border: 3px Solid #8B0000; font-family: CB1, Verdana, Arial; color:#002664; background-color:#ffffff; opacity: 0.9; border-radius:25px; -moz-border-radius:20px;"> |
='''''<div style="color:#FFFFFF; background-color: #FFFFFF">Powers[[File:Eaglepowers.png|left]]<br><br></div>'''''= | ='''''<div style="color:#FFFFFF; background-color: #FFFFFF">Powers[[File:Eaglepowers.png|left]]<br><br></div>'''''= |
Revision as of 23:30, 28 December 2013
The author of this article has marked this as a creative work, and would prefer that other users not edit it. Please respect this, and unless repairing a typo, spelling, or other minor technical error, think of this page as read-only. |
Contents
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.