"The Courageous"
Independence Eagle
"American Hero"
"Don't mistake my kindness for weakness."
Freeform
Player: @Zodmeister
Affiliations
Super Group
Rank
Global Advocate
· Other Affiliations ·
PRIMUS - UNITY - UNTIL - Heroes Inc.
Identity
Real Name
Classified
Aliases
The Eagle of Victory
Birthdate
Classified
Birthplace
Classified
Citizenship
American
Residence
Millennium City
Headquarters
The Eagle's Nest
Occupation
Defender of Truth, Justice and American Pie
Legal Status
No Criminal Record
Marital Status
Classified
· Known Relatives ·
Classified
Physical Traits
Species
Classified
Sub-Type
N/A
Manufacturer
N/A
Model
N/A
Ethnicity
Gender
Male
Apparent Age
Classified
Height
6'5"
Weight
265lbs
Body Type
Athletic/Muscular
Hair
Classified
Eyes
Classified
Skin
Slight Tan
· Distinguishing Features ·
Solid, yet handsome facial features, with an impeccable smile
Powers & Abilities
· Known Powers ·
· Equipment ·
· Other Abilities ·
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Sed nimis multa. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Duo Reges: constructio interrete. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.
At enim hic etiam dolore. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Respondeat totidem verbis. Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit.
Quid, de quo nulla dissensio est? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Si enim ad populum me vocas, eum. Recte dicis;
Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Recte dicis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.